Business Case - Spółdzielnie mieszkaniowe i zarządcy nieruchomości
Spółdzielnie mieszkaniowe to ostatnio temat bardzo gorący. Słyszy się coraz więcej na temat odchodzenia od tego typu budownictwa na rzecz wspólnot mieszkaniowych. Nie zmienia to jednak faktu, że w Polsce wciąż jest dużo spółdzielni mieszkaniowych a tworzący je mieszkańcy miast i miasteczek stawiają przed zarządami coraz to nowe oczekiwania. Jedno z nich dotyczy możliwości pobierania wszelkich informacji o stanie płatności jak również możliwości składania wszelkiego rodzaju zgłoszeń i reklamacji.
Rozwiązanie Nilex sprawdza się na tym polu doskonale i można powiedzieć, że jest w tej kwestii liderem na rynku skandynawskim. Dużo gmin i społeczności zainwestowało w nowoczesne rozwiązania informatyczne.
Do najciekawszych funkcjonalności platformy Nilex Service Platform należą:
• Efektywna i przejrzysta komunikacja
• Obsługa zapytań mieszkańców i najemców lokali
• Centralna baza danych mieszkańców wraz z informacją o pomieszczeniach dodatkowych
• Odczyt liczników oraz rejestracja jako zgłoszenie w systemie Nilex
• Zarządzanie i monitorowanie umów i kontraktów
• Badanie opinii
Zalety i korzyści rozwiązania Nilex:
• Redukcja kosztów związanych z obsługą zgłoszeń klienta
• Wzrost liczby mieszkańców nie podwyższający kosztów obsługi oprogramowania
• Brak nakładów inwestycyjnych
• Stałe i konkurencyjne miesięczne opłaty za używanie usługi
• Wolność wyboru, korzystasz tak długo jak Ci się podoba
• Gotowość do spełnienia wymogów regulatorów rynku i dostawców energii
• Dynamiczne raportowanie zebranych danych
• Wsparcie narzędziowe dla techników i podwykonawców
• Profesjonalna obsługa zgłoszeń Nowoczesne narzędzie pracy