Kontrola zdarzeń na linii produkcyjnej
Nie trudno sobie wyobrazić, że każda czynność źle wykonana w procesie wytwórczym wymaga nie tylko powtórnego wykonania, ale często wiąże się ze stratami, które liczone mogą być setkami tysięcy złotych. Im wcześniej wykryte i zaraportowane odchylenia, incydentu czy problemu w procesie wytwórczym, tym lepiej. Pozwoli to nie tylko proaktywne działanie w przypadku takich akcji w przyszłości, ale również stworzy cenną bazę doświadczeń, na bazie której będziemy mogli dostrzec przyczynę oraz ją wyeliminować.

Dzięki zastosowaniu odpowiednio zmodyfikowanym funkcjom oprogramowania Nilex Helpdesk, każda stwierdzona awaria w procesie produkcyjnym zostanie zaraportowana i zapisana do centralnej bazy danych. To z kolei pozwoli na dalszą analizę problemu, przypisania zadania naprawczego odpowiedniej osobie lub grupie wsparcia produkcji. Wszystko to przeniesie się na wyższą jakość i redukcje kosztów w procesie produkcyjnym.