Nie kupuj kota w worku! Wypróbuj nowy Nilex Helpdesk!
Wybór narzędzia Helpdesk to ważne zadanie i każdy liczy na to, że przyszłe rozwiązanie będzie spełniało wszystkie oczekiwania. W odniesieniu do naszych życia codziennego, dokonywanie tego wyboru jest podobne do wyboru samochodu. Chodzimy, wybieramy opcje, odwiedzamy salony, porównujemy oferty. W końcu decydujemy się na odbycie jazdy próbnej. Ta pozwala utwierdzić nas w przekonaniu, że to ten lub nie ten model. Kolor był fajny, opcje też, ale koszty serwisowania są zbyt wysokie. Gdzie indziej koszty są na oczekiwanym i akceptowanym poziomie, ale samochód nie występuje w wersji sedan. A na nim też nam zależy.
Wybór oprogramowania nie może polegać na suchym przeglądaniu katalogu lub broszur. Nie polega też tylko i wyłącznie na demonstracji oprogramowania. Firma Nilex doskonale to rozumie, że wybór oprogramowania to proces, który polega na zbudowaniu przekonania Klienta do produktu. Dlatego też Nilex wychodzi z opcją skorzystania z wersji Demo. Zamawiając 30-dniowy, próbny i bezpłatny dostęp do aplikacji NSP w chmurze, Klient otrzymuje w pełni funkcjonalny system NSP do obsługi zgłoszeń. Pozostawiona konfiguracja wraz z danymi jest utrzymywana na serwerze przez 7 dni po zakończeniu okresu próbnego i istnieje możliwość uruchomienia wersji docelowej bez konieczności odtwarzania ustawień.
Mamy nadzieję, że już dziś zamówią Państwo wersję demo i przekonają się, że Nilex Service Platform to nowoczesne i przyjazne rozwiązanie do obsługi zgłoszeń.
Wersja demo jest dostępna pod adresem: https://www.nilex.se/pl/zamow-demo