Przejdź do treści
More
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Polski
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Norwegian
    • Dansk
  • Zamów Demo
  • Mój NE
  • Mój Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci
Zamów Demo
Zamów Demo
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci

Blog

Generał
nilex
2018-10-31

Nowoczesny Servicedesk dostępny w Chmurze

Nowoczeny servicedesk w chmurze

Słowo servicedesk często kojarzone jest z helpdeskiem. Skojarzenie jest słuszne, choć są pewne subtelne różnice. Rolą servicedesku jest świadczenie szerszej usługi niż ma to miejsce w przypadku helpdesku, którego główną rolą jest zarejestrowanie zgłoszenia i przekazanie sprawy do dalszego procesowanie. Rolą servicedesku jest zmniejszenie ilości przekazywanych spraw do kolejnych linii wsparcia, skracając tym samym czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszenia i podniesienie jakości świadczonych usług. Łatwo powiedziane, ale jak to zrobić?

 

Odpowiedzi należy szukać w procesach, narzędziach, w ludziach oraz kulturze. Dobrze zaprojektowany servicedesk jako usługa to sprawne połączenie wszystkich 3 obszarów.  Producenci rozwiązań servicedesk starają się tworzyć swoje narzędzia tak, aby odwzorowane procesy IT były w zamknięte w nowoczesnym i przyjaznym narzędziu, które daje dostęp do danych w sposób szybki i atrakcyjny.

Szybki dostęp do informacji

Jeżeli w grę wchodzi konieczność odpowiedzi na zgłoszenia Klientów, chcemy aby te były udzielane jak najszybciej. Możliwe jest to między innymi dzięki dostarczeniu pełnej informacji o Kliencie, jego zasobach, wcześniejszych zgłoszeniach oraz powiązaniach dostępnych rozwiązań z obecnie rozpatrywanym zgłoszeniem.

Mobilny dostęp do danych

Szybka reakcja wiąże się z dostępem do danych również wtedy, gdy nie jesteśmy poza terenem pracy. Rozwiązanie Nilex Mobile Helpdesk to aplikacja na urządzenia z systemem iOS oraz Android, które umożliwia pracę z systemem również wtedy gdy nagłe zgłoszenie wymaga reakcji osób w terenie.

Nilex Mobile to aplikacja do obsługi zgłoszeń serwisowych skierowana do wszystkich osób, które są w ruchu. Dzięki tej aplikacji można tworzyć nowe zgłoszenia, wyszukiwać i przeglądać istniejące a nowoczesny design pozwala przeglądać dostępne informacje.

Baza wiedzy

Dzięki nowoczesnym technikom przeszukiwania informacji tekstowych, przeszukiwanie danych w systemie NSP jest możliwe już po wciśnięciu kilku pierwszych klawiszy. Dzięki tym rozwiązaniom dotarcie do poszukiwanych treści odbywa się szybciej. Oszczędzamy na czasie i docieramy precyzyjnie do potrzebnych wiadomości, które pozwalają na rozwiązanie zgłoszenia.  

Centralne repozytorium danych

Rozwiązanie Nilex Servicedesk to nie tylko procesy IT opakowane w nowoczesnym i przyjaznym narzędziu, dostępnym w chmurze i z gwarancją jakości. To przede wszystkim jeden centralny punkt zbierania danych o potrzebach Klientów, ich zgłoszeniach i zamówieniach.

 

Rozwiązania Nilex Servicedesk to sprawdzony i certyfikowany system z rozbudowaną obsługą procesów IT wg. ITIL, który cechuje się następującymi elementami:

• Nowoczesny i ergonomiczny interfejs

• Prostota konfiguracji

• Prekonfigurowany pakiet startowy

• Nowe technologie użyte podczas budowy rozwiązania

• Dostępność w chmurze

• Elastyczne pakiety i atrakcyjne opcje

• Atrakcyjna cena, która nie wynika z kompromisów jakość/opcje

• Zgodność z ITIL

• Rozbudowane raportowanie

LINK TO OUR VIDEO

Nowości

Kamień milowy dla Nilex. Nowa strona rozwiązania helpdesk

2018-03-06

Blogg

Nowoczesny Servicedesk dostępny w Chmurze

2018-10-31

Nowoczesny system helpdesk a procesy z biblioteki ITIL

2018-10-31

Obsługa Klienta w nowoczesnym narzędziu informatycznym

2018-10-31
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Mój NSP
  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Mapa strony
  • Ikony
Prawa autorskie 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB.