Zarządzaj relacjami w cyfrowym świecie
Dzięki naszemu rozwiązaniu w sposób przyjazny i efektywny zadbasz o zintegrowanie kanałów społecznościowych, tj. z Facebooka i Twittera, z platformą do zarządzania zgłoszeniami.
Zadbaj o to aby być tam gdzie Twoi klienci są aktywni i wchodzą w interakcje. Teraz nie musisz korzystać z różnych narzędzi, ale prowadzić rozmowy z klientem który porusza się z wygodnym dla siebie świecie aplikacji społecznościowych.
Integracja z Facebookiem umożliwia zamianę rozmów i wiadomości na stronie Facebookowiej bezpośrednio na nowe zgłoszenia lub komentarze do już otwartych spraw. Ułatwia to przechwytywanie i śledzenie komunikacji.
Zespół wsparcia może odpowiedzieć klientom na Facebooku bez konieczności przełączania się między aplikacjami. Integracja Facebook zapewnia wsparcie dla pobierania całej zawartości z wielu stron biznesowych Facebooka do aplikacji NSP z możliwością zaplanowania synchronizacji.
Integracja z Twitterem pozwala na łatwte zbieranie i odpowiadanie na Tweety od swoich klientów i użytkowników końcowych. Pozwala także monitorować Twittera w celu prowadzenia rozmów na temat Twojej firmy i wzmianek o twoich produktach oraz w razie potrzeby automatycznie włączać je do zgłoszeń celem monitorowania. Integracja z Tweeterem to również doskonały sposób na zapewnienie sobie dodatkowego sposobu kontaktu z każdym, kto obserwuje Twoje działania.
Funkcja chat
Wbudowana usługa czat zapewni Twoim klientom i użytkownikom końcowym natychmiastowy dostęp do pomocy technicznej a zapisana rozmowa czat to doskonała dokumentacja zgłoszenia, które może być założone po zaledwie kilku sekundach od kontaktu z rozmówcą.
Funkcja czat to również doskonała forma kontaktu z użytkownikami gdy zachodzi konieczność poinformowania ich o przebiegu sprawy lub zapytać o dodatkowe rzeczy. W ten sposób upraszczamy komunikację i ulepszamy współpracę.