Szukasz odpowiedzi na Twoje pytania?
Dzięki bazie wiedzy dostępnej w NSP znajdziesz odpowiedź na swoje pytania. Jako specjalista pracujący nad zgłoszeniem możesz posiłkować się udokumentowanymi rozwiązaniami w podobnych tematach, lub wprost użyć gotowych rozwiązań.
Jako użytkownik końcowy, możesz zapoznać się z bazą danych najczęściej zadawanych pytań i bez konieczności kontaktu z zespołem helpdesk znaleźć rozwiązanie. Wszystko to po to, aby zwiększyć zarówno produktywność zespołu jak również podnieść jakość obsługi
Dziel się wiedzą. Pozwól innym z niej czerpać.
Baza danych to żywy organizm. To Ty decydujesz jak wygląda, jak jest zorganizowana i kto do niej ma dostęp. To właśnie członkowie organizacji, zespołów czy grup projektowych decydują co dla nich jest ważne i co chcę udokumentować, co warto zachować dla innych osób.
Pamiętaj, że dzięki nowoczesnym metodom przeszukiwania informacji dostępnych w NSP przyczynisz się do znacznej redukcji zgłoszeń oraz skrócenia czasu potrzebnego na obsługę sprawy.
Łatwiejszy dostęp do informacji to szybsza decyzja
Dzięki nowoczesnym technikom przeszukiwania informacji tekstowych, przeszukiwanie danych w systemie NSP jest możliwe już po wciśnięciu kilku pierwszych klawiszy.
Dzięki temu docierasz do poszukiwanych treści szybciej. Oszczędzasz na czasie i docierasz do informacji w sposób bardziej efektywny. Chcesz wymienić toner w drukarce a nie wiesz jak to zrobić? Twój dział IT jest chwilowo niedostępny lub po prostu go nie ma? Nie szkodzi, zobacz jak zrobiła to ostatnio Twoja koleżanka, która pozostawiła bardzo przejrzysty opis, pokazujący krok po kroku co trzeba zrobić, aby drukarka znowu zaczęła podawać dokumenty zlecone do wydruku. Nie dość że szybciej, to samodzielnie.
Przestrzeń do współpracy
Ogromną zaletą dostępnej w NSP bazy wiedzy, poza wszystkimi opisanymi dotychczas funkcjonalnościami, jest możliwość do tworzenia społeczności chętnych do współpracy. Możesz stworzyć forum, gdzie bez przeszkód użytkownicy sami mogą wymieniać się cennymi uwagami.
Dodatkowo, jeżeli dasz użytkownikom możliwość oceny umieszczanych treści, uzyskasz oczekiwany efekt – najlepsze i najcenniejsze artykuły będą dostępne dla wszystkich już po pierwszych kilku kliknięciach. Później jest tylko lepsza efektywność, lepsze wyniki z procesu SLA oraz wyższy wskaźnik satysfakcji klienta.
Opcje:
Baza wiedzy - Filmy instruktażowe
Naszym celem jest stworzenie takiej aplikacji, której obsługa jest prosta i nie wymaga specjalistycznej wiedzy podczas jej obsługi. Aby zlikwidować wszystkie możliwe przeszkody stojące na początku użytkowania aplikacji stworzyliśmy serię filmów pokazujących nasze rozwiązanie w akcji. Pooglądaj i sprawdź co Nilex może zrobić za Ciebie i u Ciebie.