Zbieranie i przetwarzanie danych
Uzyskaj wgląd w to, z którego medium komunikacyjnego pochodzą twoje zgłoszenia, jak zostały obsłużone przez Twój zespół i w których obszarach i w których musisz się poprawić.
Raportuj i monitoruj wybrane zlecenia w różnych statusach, poznaj zapytania przychodzące od klientów i szybko oceń co dzieje się w Twoim centrum pomocy technicznej w jednym łatwym do odczytania panelu analitycznym.
Dostęp do ważnych informacji
Kierownicy, menedżerowie i użytkownicy końcowi mogą używać łatwych do skonfigurowania widżetów do tworzenia dostosowanych pulpitów z informacjami. Pozwolą one szybko uzyskać ważne informacje takich jak status zgłoszenia, przekroczone czasy SLA i aktywne zgłoszenia. Zamiast wyświetlać statyczne wykresy, kłopotać się koniecznością generowania raportów, użytkownicy mogą uzyskać do tych danych bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego.