Przejdź do treści
More
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Polski
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Norwegian
    • Dansk
  • Zamów Demo
  • Mój NE
  • Mój Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci
Zamów Demo
Zamów Demo
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci

Zarządzanie zgłoszeniami

Dzięki NSP bedziesz mógł przekształć dział wsparcia z reaktywnego na proaktywne,  zarządzać incydentami, problemami i zmianami dzięki automatyzacji procesów, efektywnemu gromadzeniu danych, ocenie skutków i analizie trendów.

Wypróbuj.

Skorzystaj z próbnego okresu 1 miesiąca.

Pierwsze 30 dni za darmo Proste w konfiguracji

Wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu

Nilex pomaga w obsłudze zgłoszeń utworzonych poprzez różne media czy kanały komunikacji, takich jak portal SO, e-mail, telefon, czat lub media społecznościowe.

Bez względu na to, czy zgłoszenie dotyczy prostej sprawy czy poważnym incydentem, system Nilex Service Platform gwarantuje, że zgłoszenie zostanie dostarczone do odpowiedniego agenta lub grupy serwisowej oraz że odpowiedź jest obsługiwane zgodnie z priorytetem i warunkami SLA.

Zarządzanie incydentami / Incident management

Nilex Incident Management pozwala na utworzenie incydentu, wskazanie elementu konfiguracji którego dotyczy, śledzenie stanu incydentu, eskalację i wysłanie go do kolejnej grupy wsparcia, jeżeli to jest konieczne.

Narzędzie helpdesk Nilex zapewnia interfejs do komunikacji między IT a użytkownikiem. Dzięki niemu można uzyskać wszystkie niezbędne dane dotyczące statusu zgłoszenia, zastosowanej klasyfikacji, pomaga określić priorytet oraz określić wpływ na inne incydenty.

Zarządzanie zmianą / Change management

Za pomocą funkcjonalności zarządzania zmianami można inicjować, zatwierdzać i monitorować zmiany, a takie atrybuty jak: priorytet, wpływ, ryzyko i dodatkowe wymagania związane z tymi zmianami,  można wprowadzić do systemu i na ich podstawie planować dalsze kroki.

Nilex Change Management zapewnia system klasyfikacji potrzebny do akceptowania, rejestrowania i przechowywania żądania o zmianę z możliwością ich późniejszego śledzenia na każdym etapie życia, od ich założenia, poprzez autoryzację aż do wdrożenia.

Zarządzanie problemami / Problem management

Jeśli chcesz zidentyfikować, sklasyfikować, zdiagnozować i rozwiązać podstawowe przyczyny jednego lub kilku incydentów, zapewne korzystasz w procesów znanych z obszaru zarządzania problemami.

NSP wspiera proces zarządzania problemami. Dzięki prostym, ale i efektywnym rozwiązaniom będziesz mógł skojarzyć incydenty z problemami, zaplanować środki zaradcze w postaci planu projektu oraz z wnioskiem o zmianę. To wszystko pozwoli Ci śledzić proces zarzadzania problemami zgodnie z zaleceniami ITIL.

Szybki wgląd do zgłoszenia

Po najechaniu kursorem myszy możesz w sposób łatwy i wizualnie atrakcyjny zapoznać się ze szczegółami zgłoszenia. Pozwala to na realną oszczędność czasu i pozwala pracownikom na korzystanie z informacji zapisanych w innych zgłoszenia bez konieczności otwierania kilku lub kilkunastu okienek.

Wypróbuj.

Skorzystaj z próbnego okresu 1 miesiąca.

Pierwsze 30 dni za darmo Proste w konfiguracji

Opcje:

— Wysyłanie zgłoszeń
— Widok zgłoszeń
— Formularze zgłoszeń
— Powiadomienia
— Wyzwalacze (trigger)
— Komentarze
— Skróty i uproszeczenia
— Śledzenie cyklu życia zgłoszenia
— Pola dodatkowe
— Powiązane zgłoszenia
— Powiązane zasoby
— Zadania
— Załączniki
— Integracja z SLA
— Uproszczone widoki
— Tyb zaawansowany

Filmy instruktażowe

Naszym celem jest stworzenie takiej aplikacji, której obsługa jest prosta i nie wymaga specjalistycznej wiedzy podczas jej obsługi. Aby zlikwidować wszystkie możliwe przeszkody stojące na początku użytkowania aplikacji stworzyliśmy serię filmów pokazujących nasze rozwiązanie w akcji.  Pooglądaj i sprawdź co Nilex może zrobić za Ciebie i u Ciebie.

  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Mój NSP
  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Mapa strony
  • Ikony
Prawa autorskie 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB.