Poziom świadczenie usług
Czy musisz negocjować warunki i oczekiwania między Twoim działem wsparcia a Twoimi Klientami? Dzięki Nilex będzie to prostsze, o rozwiązania NSP opierają się o najlepsze standardy na świecie. Dodatkowo, nie musisz się martwić o to, że Twoje oprogramowanie nie obsłuży wyjątków takich jak Klienci VIP, wiele złożonych umów SLA. Wybierz Nilex!
Zarządzaj IT jak biznesem
Moduł SLA został stworzony z myślą o wszystkich organizacjach wparcia, które są zobowiązane umowami oraz innymi dokumentami do świadczenia usług I mierzenia ich w zakresie ilościowym jak również jakościowym. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom opartym na takich bibliotekach jak ITIL, zarzadzanie tym obszarem biznesu staje się prostsze.
Elastyczność w każdym momencie dla każdego incydentu
Nowa odsłona rozwiązania SLA to nie kompromis pomiędzy elastycznością a możliwością odpowiedzi na potrzeby biznesowe. W nowym SLA istnieje szeroka możliwość konfigurowania wielu umów SLA, specjalnych warunków oraz obsługiwać i monitorować poziom usług dla incydentów o wysokim priorytecie.
Tablica SLA – czyli jak poszło
Tablica SLA została wprowadzona z myślą, aby bez konieczności tworzenia dodatkowych raportów, w szybki i prosty sposób, bez angażowania dodatkowych zasobów, móc ocenić czy poziom świadczonych usług jest zgodny z gwarantowaną jakością. Tablica SLA dostarczy menadżerom oraz dyrektorom wyższego szczebla informacje potrzebne do oceny wykonania umów SLA.
Analizuj swoje SLA u podejmuj właściwe kroki
Jeżeli zobligowałeś się do świadczenia pewnego poziomu usług i teraz zastanawiasz się czy spełniasz oczekiwania Klientów czy wewnętrznych interesariuszy? Dzięki Nilex SLA będziesz mógł dostosować swoje działa operacyjne bez konieczności zgadywania i angażowania dodatkowych osób. System pozwoli Ci na przeanalizowanie zebranych danych i szybko wdrożyć niezbędne zmiany.