Przejdź do treści
More
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Polski
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Norwegian
    • Dansk
  • Zamów Demo
  • Mój NE
  • Mój Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Zarządzanie zadaniami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci
Zamów Demo
Zamów Demo
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Zarządzanie zadaniami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci

Kup teraz

Wszystkie kwoty są kwotami netto. Kwota podatku VAT zostanie dodana po zatwierdzeniu zamówienia i widoczna na fakturze VAT.

Nilex Underhåll ®

NileXpress
21,50
21,50
EUR

NileXpress ®

  • Od 21,5 EUR per użytkownik/miesiąć
  • Minimum 5 licencji
  • Zarządzanie zgłoszenia
  • Portal SO
  • Języki i tłumaczenia
  • Zadania i wiele więcej
Demo Kupuję
NileXpress +
34,08
34,08
EUR

NileXpress Plus ®

  • Od 34,08EUR per użytkownik/miesiąć
  • Minimum 5 licencji
  • Standardowa baza CMDB
  • Single Sign On
  • Active directory
  • Statyczne raporty
Demo Kupuję
Nilex Social Media
48,76
48,76
EUR

Nilex Social Media ®

  • Od 48,76€ per użytkownik/miesiąć
  • Minimum 5 licencji
  • Produkt jest dostępny w wersji beta
  • Dodatkowe opcje będą dostępne już wkrótce
Demo Kupuję
Nilex Pro
62,39
62,39
EUR

Nilex PRO ®

  • Od 62,39€ per użytkownik/miesiąć
  • Minimum 10 licencji
  • Zaawansowana baza CMDB
  • Nilex Network Scanning
  • Formularze i malarz raportów
  • Zarządzanie kontraktami
Demo Kupuję
Nilex Enterprise
Zapytaj o cenę

Nilex Enterprise ®

  • Zapytaj o cenę
  • Zarządzanie katalogiem usług
  • Zamówienia e-usług
  • Fakturowanie i rozliczanie
  • Planowanie zadań i więcej
Skontaktuj się z nami

Nie wiesz która wersja jest dla Ciebie?

Dowiedz się więcej i zapoznaj się z dokładnym opisem pakietów.

Zamów dodatkową licencję, od 47 PLN

Każda dodatkowa licencja uprawnia do dodatkowego rabatu, od 0,44% do 20%.

On premise:

Elastyczne, duże i nowoczesne rozwiązania pozwalające redukować koszty utrzymania.
Skontaktuj się

Chmura:

Bezpieczne, prekonfigurowane ale I elastyczne rozwiązania gotowe do produkcyjnych zadań.
Skontaktuj się

Często zadawane pytania

Gdzie sprawdzę jakie posiadam usługi?

Po wejściu na zakładkę Mój Nilexz znajdziesz swoje wszystkie aktywne usługi, w tym płatne oraz te, które można dodatkowo aktywować, historię wszystkich dotychczasowych transakcji. Po zalogowaniu się na swoje konto Nilex masz również możliwość wysłania prośby o anulowanie usług, zmianę wersji oprogramowania lub skontaktowanie się z pomocą techniczną. Portal pozwala kontrolować licencje oraz kontrolować finanse w ramach zakupionego produktu.

Co zawiera darmowa licencja i jak ją aktywować?

Bezpłatna wersja próbna to ograniczona wersja NSP, która pozwala przetestować główne funkcje naszego systemu bez żadnych kosztów. Możesz ją aktywować, wybierając produkt na stronie, bez konieczności podawania danych karty kredytowej. Bezpłatny okres próbny wynosi 30 dni. Niektóre funkcje są będą jedynie w wersji produkcyjnej.

Co się stanie jak wygaśnie licencja na wersję demo?

Bezpłatna wersja próbna wygasa po 30 dniach. Po tym okresie instancja zostanie automatycznie zablokowana i nie będziesz mieć do niej dostępu. Wszystkie dane z instancji zostaną usunięte w ciągu kolejnych 7 dni. Jeśli chcesz aktywować wersję produkcyjną dla już wygasłej wersji próbnej, musisz zalogować się do konta Mój Nilex i wysłać prośbę o aktywację wersji produkcyjnej.

Czym sie różni wersja produkcujna od wersji demo?

Wersja próbna trwa tylko 30 dni. Jest to wersja z ograniczonymi możliwościami, to jest liczba i funkcjonalność funkcji jest nieco mniejsza. Dane w wersjach próbnych nie mają włączonej automatycznie kopii zapasowej, a dostępność usług nie jest gwarantowana. Instancja produkcyjna więcej możliwości konfiguracyjnych, umożliwia skonfigurowanie domeny, posiada standardowe procedury automatycznego tworzenia kopii zapasowych, możliwość uaktualnienia do najnowszej wersji oraz możliwość raportowania danych dotyczących problemów lub incydentów w systemie.c. 

 

Co zawiera wersja produkcyjna i jak ją aktywować?

Możesz aktywować wersję produkcyjną na trzy sposoby. Możesz zalogować się do wersji próbnej NSP i wysłać prośbę o uaktualnienie do wersji produkcyjnej. Drugą możliwością jest utworzenie wniosku o migrację danych do wersji produkcyjnej bezpośrednio z konta Mój Nilex. Trzecią możliwością jest zakup bezpośrednio wersji produkcyjnej na naszej stronie internetowej poprzez funkcjonalność Kup teraz! Instancja produkcyjna więcej możliwości konfiguracyjnych, umożliwia skonfigurowanie domeny, posiada standardowe procedury automatycznego tworzenia kopii zapasowych, możliwość uaktualnienia do najnowszej wersji oraz możliwość raportowania danych dotyczących problemów lub incydentów w systemie.

Jakie zasoby są przydzielane mojej instancji w środowisku Cloud?

Zasoby sprzętowe w środowisku Cloud są przydzielane w zależności od wersji i liczby użytkowników. Szczegółowa specyfikacja serwera jest zawsze potwierdzana przy złożeniu chęci zakupu. Standardowa konfiguracja serwera to 4x vCPU 16 GB RAM 64 GB SSD.

Jak mogę zwiększyć liczbę użytkowników systemu?

W każdym momencie możesz kupić dodatkowego użytkownika i aktywować go na  swojej instancji. Możesz tego dokonać logując się do Mój Nilex lub klikając na dodatkowy baner użytkownika na stronie Zamówienie. Po prostu wybierz liczbę i typ użytkowników i złóż zamówienie. Następnie otrzymasz nowy klucz licencyjny lub nowy klucz licencyjny zostanie zaktualizowany na twojej instancji NSP.

Jak mogę zapłacić za usłgę Nilex?

Za wszystkie twoje zamówienia złożone bezpośrednio na stronie www.nilex.se/pl można płacić bezpośrednio za pomocą kart płatniczych Visa, VisaElectron, Mastercard i Diners Club International lub przez PayPal.

Jak zrezygnować z usługi Nilex?

Możesz anulować usługi Nilex, logując się do Mój Nilex i wysyłając prośbę o anulowanie. Zwróć uwagę, że opcja anulowania usług jest dostępna tylko wtedy, gdy korzystasz z systemu dłużej niż 12 miesięcy. Twoje konto zostanie usunięte w ciągu jednego tygodnia roboczego po wysłaniu prośby o anulowanie.

 

Czy moje dane przechowywane z Chmurze są bezpieczne?

Każda instancja otrzymuje własną przestrzeń dyskową, która jest dostępną tylko z poziomu wskazanej instancji. Dodatkowo, każda twoja instancja produkcyjna będzie miała aktywowaną usługę automatycznego tworzenie kopii zapasowych, ogólne zabezpieczenia, programy antywirusowe, a wszystkie poprawki i rozszerzenia będą regularnie dostarczane przez naszych administratorów.

 

 

Gdzie fizycznie przechowywane są dane systemu Cloud?

Dane i aplikacje są przechowywane w centrach danych naszych partnerów – w firmie Contabo Gmbh, Monachium, Niemcy oraz w firmie Diflex, Ęngelholm, Szwecja.

Aplikacja mobilna

Pobież aplikację mobilną
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Mój NSP
  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Mapa strony
  • Ikony
Prawa autorskie 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB.