Telefonia w twoim komputerze
Czy odczuwasz potrzebę zintegrowania swojej infrastruktury IT z infrastrukturą telefoniczną? Odbieranie przychodzących wiadomości za pomocą myszki oraz użycie zaawansowanych opcji takich jak historia rozmów, rozpoznawanie numerów pozwala na zwiększenie produktywności Twojego działu wsparcia. Wciąż telefon pozostaje numerem jeden jako kanał komunikacyjny, dlaczego nie mógłbyś mieć takie rozwiązania, które całościowo adresuje Twoje potrzeby.
Kto dzwoni
Aby przyśpieszyć rejestrację zgłoszeń przez dział wsparcia Nilex stworzył moduł CTI (Computer Telephony Integration). Dzięki rozpoznawaniu telefonu dla rozmów przychodzących pracownik działu helpdesk widzi kto dzwoni i może skojarzyć go z potencjalnymi zgłoszeniami. Pozwala to również na przygotowanie się do rozmowy dzięki możliwości skojarzenia wcześniejszych zgłoszeń i historii kontaktów z tym Klientem lub użytkownikiem.
Historia rozmów
Dzięki zebranym już informacjom o użytkowniku agent unika konieczności zadawania zbędnych pytań takich jak departament, lokalizacja i zasoby. Dzięki łatwo dostępnej historii wcześniejszych kontaktów te dane są dostępne już w momencie gdy telefon dzwoni po raz pierwszy. Niezbędne dane potrzebne do założenia zgłoszenia wypełniane są automatycznie, co pozwala pracownikowi obsługującemu zgłoszenie na skupienie się na ważniejszych czynnościach. W rezultacie uzyskujemy większą efektywność co przekłada się również na większą satysfakcję Klienta.
Statystyki i raportowanie
NSP to platforma, która pozwala na integrację z dowolnymi dostawcami telefonii. Obecnie dostępne plug-iny mogą być wykorzystane już po kilku minutach konfiguracji, ale nie oznacza to, że nie możemy dostosować NSP do Państwa specyficznych potrzeb lub zintegrować naszej platformy z centralą telefonii, która jest zainstalowana w Państwa firmie.
Opcje:
Nilex & Telavox integration
The video shows integration between Telavox and Nilex, what happens on the screen when an end user calls and how to call from Nilex. Our CTi program opens and displays user information as well as current cases. From there you can click to open current or create a new case.