Pomocne przy rozwiązywaniu zgłoszeń
Zgłoszenia, które trafiają do helpdesku często wymagają zaangażowanie wielu osób lub równych zespołów. Dzięki możliwości rozpisania zlecenia na mniejsze zadania możesz uzyskać efekt dużego przyśpieszenia prac. Dzięki temu uzyskujesz również możliwość akumulowania kosztów na zleceniu głównym mimo, że prace wykonywane są w ramach dodatkowych zadań.
Szablony zadań
Dzięki możliwości zaplanowania i zdefiniowania zadań w ramach zgłoszenia możesz z większą dokładnością śledzić postępy prac. Niektóre z tych zgłoszeń są powtarzalnymi czynnościami, gdzie lista kroków jest z góry wiadoma. Dzięki możliwości utworzenia szablonów dla poszczególnych zadań w ramach zleceń, uzyskujesz kontrolę nad przebiegiem prac. Możesz szybko przypisać zgłoszenie, przypisać zadania członkom zespołu a przede wszystkim upewnić się, że wszystkie zadania we wszystkich zleceniach są rozplanowane i nic nie zostanie pominięte.