Przejdź do treści
More
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Polski
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Norwegian
    • Dansk
  • Zamów Demo
  • Mój NE
  • Mój Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Zarządzanie zadaniami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci
Zamów Demo
Zamów Demo
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Zarządzanie zadaniami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci

Kim jesteśmy?

  • O nas
  • Kariera

Kim jesteśmy?

Od samego początku firma Nilex działa jako niezależna firma wytwarzająca oprogramowanie, która  dostarcza produkty ułatwiające zarządzanie usługami IT i infrastrukturą w przedsiębiorstwach. Opracowując, wdrażając i wspierając rozwiązania ITSM, Nilex umożliwia, obecnie około tysiącom organizacji, zarządzanie ich codziennymi procesami biznesowymi, upraszczając je i zwiększając efektywność swojej pracy.

Aby zaoszczędzić klientom czas, szczególnie dziś w erze cyfrowej ewolucji, oraz pozwalać na uzyskiwanie lepszych wyników, Nilex opracował rozwiązania, które są łatwe i elastyczne w użyciu. W tym celu Nilex specjalnie opracował aplikację mobilną, która umożliwia dostęp do zasobów systemowych użytkownikom będącym w ruchu, w każdej chwili. Dodatkowo integracja z mediami społecznościowymi jest obszarem, w którym Nilex przeciera skutecznie ścieżki wyznaczając nowe trendy zarządzania usługami IT. To właśnie dlatego Nilex opracował zupełnie nowy projekt swojego flagowego rozwiązania, który cechuje się w pełni zoptymalizowanym pod kątem wszystkich urządzeń interfejsem użytkownika.

About us

Z siedzibą w Szwecji, z 2 biurami bezpośrednimi, 10 krajami partnerskimi, Nilex stale rośnie. Zainstalowano około 40 000 licencji, a około 60% z nich w sektorze publicznym i 40% w sektorze prywatnym. Ponad 40% gmin w Szwecji i 30% gmin w Danii to nasi klienci. Nilex stale się rozwija, oferując rozwiązania dla wsparcia IT i klientów. Wszystkie rozwiązania Nilex są zgodne ze światowymi standardami i najlepszymi praktykami obejmującymi wszystkie obszary zarządzania usługami IT, co zapewnia spełnienie wysokich oczekiwań i wymagań klientów.

Dzięki elastycznemu i skalowalnemu oprogramowaniu Nilex chce przede wszystkim zadowolić swoich klientów. Bez względu na ich wielkość, niezależnie od tego, czy pochodzą z sektora publicznego, czy prywatnego, Nilex stawia klientów w centrum swojej działalności, uważnie słuchając ich życzeń i potrzeb.

mission

Misja:

Misją Nilex jest dostarczanie klientom szybkich, wygodnych i łatwych rozwiązań do zarządzania usługami IT bez względu na wielkość firmy. Korzystając z platformy obsługi klienta Nilex, klienci usprawnią swoje usługi i sprawią, że codzienna praca stanie się bardziej wydajna.
vision

Wizja:

Marzymy, aby Nilex stał się synonimem firmy, która stawia wysokie standardy w dziedzinie ITSM, która dostarcza klientom wydajne rozwiązania. Wartości, na których opieramy nasz sukces, to lojalność wobec naszych klientów, zaangażowanie w ciężką pracę, innowacyjność i jakość.

Historia

2017

Nilex przedstawia Nilex Social Media, do zarządzania zgłoszeń i integracji z mediami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter.

Nilex wydaje wersję Enterprise NSP, w tym nowy portal samoobsługowy w pełni zoptymalizowany pod kątem klientów internetowych i mobilnych.

2016

NilexPRO otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL 2011

2015

Nilex uruchamia platformę wsparcia nowej generacji z produktem NilexPRO, w tym nowe CMDB i zarządzanie kontraktami.

Nilex wprowadza nowe technologie do budowy interfejsu użytkownika, tj. AngualrJS, NodeJS i Grunt.

2014

Nilex uruchamia nowej generacji platformę do obsługi zgłoszeń z przyjaznym dla użytkownika interfejsem zbudowanym w oparciu o technologię HTML5.

2012

Rozpoczynamy globalną ekspansję, pozyskując partnerów w Polsce, Turcji i Austrii.

2010

Wprowadzamy natywną aplikację na iPhone'a, Androida i Windows Phone.

2009

Nilex Enterprise otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL V3

2008

Nilex został nazwany przez Dagens Industri jako firma Gasell (szwedzki odpowiednik Gazele Biznesu).

2005

Nilex podpisał umowę o współpracy z partnerem na rynku duńskim.

2004

NilexPlus otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL.

2002

Nilex wprowadza mobilne rozwiązanie do obsługi zgłoszeń.

2001

Nilex podpisał umowę o współpracy z partnerem na rynku niemieckim.

1998

Nilex uruchamia zintegrowany system Helpdesk i informacji o zasobach z wizją dostarczania rozwiązań, które pomagają organizacjom śledzić postęp prac w zgłoszeniach.

1996

Nilex wprowadza system ewidencji zgłoszeń i rozwiązanie mobilne do rejestracji i zasobów.

Nilex zmienia właściciela.

1993

Powstaje Nilex! Wprowadzamy na rynek szwedzki i norweski rozwiązanie do etykietowania produktów.

Kariera

Partnerzy

  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Mój NSP
  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Mapa strony
  • Ikony
Prawa autorskie 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB.