Kim jesteśmy?
Kim jesteśmy?
Od samego początku firma Nilex działa jako niezależna firma wytwarzająca oprogramowanie, która dostarcza produkty ułatwiające zarządzanie usługami IT i infrastrukturą w przedsiębiorstwach. Opracowując, wdrażając i wspierając rozwiązania ITSM, Nilex umożliwia, obecnie około tysiącom organizacji, zarządzanie ich codziennymi procesami biznesowymi, upraszczając je i zwiększając efektywność swojej pracy.
Aby zaoszczędzić klientom czas, szczególnie dziś w erze cyfrowej ewolucji, oraz pozwalać na uzyskiwanie lepszych wyników, Nilex opracował rozwiązania, które są łatwe i elastyczne w użyciu. W tym celu Nilex specjalnie opracował aplikację mobilną, która umożliwia dostęp do zasobów systemowych użytkownikom będącym w ruchu, w każdej chwili. Dodatkowo integracja z mediami społecznościowymi jest obszarem, w którym Nilex przeciera skutecznie ścieżki wyznaczając nowe trendy zarządzania usługami IT. To właśnie dlatego Nilex opracował zupełnie nowy projekt swojego flagowego rozwiązania, który cechuje się w pełni zoptymalizowanym pod kątem wszystkich urządzeń interfejsem użytkownika.

Z siedzibą w Szwecji, z 2 biurami bezpośrednimi, 10 krajami partnerskimi, Nilex stale rośnie. Zainstalowano około 40 000 licencji, a około 60% z nich w sektorze publicznym i 40% w sektorze prywatnym. Ponad 40% gmin w Szwecji i 30% gmin w Danii to nasi klienci. Nilex stale się rozwija, oferując rozwiązania dla wsparcia IT i klientów. Wszystkie rozwiązania Nilex są zgodne ze światowymi standardami i najlepszymi praktykami obejmującymi wszystkie obszary zarządzania usługami IT, co zapewnia spełnienie wysokich oczekiwań i wymagań klientów.
Dzięki elastycznemu i skalowalnemu oprogramowaniu Nilex chce przede wszystkim zadowolić swoich klientów. Bez względu na ich wielkość, niezależnie od tego, czy pochodzą z sektora publicznego, czy prywatnego, Nilex stawia klientów w centrum swojej działalności, uważnie słuchając ich życzeń i potrzeb.
Misja:
Wizja:
Historia
Nilex przedstawia Nilex Social Media, do zarządzania zgłoszeń i integracji z mediami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter.

Nilex wydaje wersję Enterprise NSP, w tym nowy portal samoobsługowy w pełni zoptymalizowany pod kątem klientów internetowych i mobilnych.

NilexPRO otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL 2011

Nilex uruchamia platformę wsparcia nowej generacji z produktem NilexPRO, w tym nowe CMDB i zarządzanie kontraktami.

Nilex wprowadza nowe technologie do budowy interfejsu użytkownika, tj. AngualrJS, NodeJS i Grunt.

Nilex uruchamia nowej generacji platformę do obsługi zgłoszeń z przyjaznym dla użytkownika interfejsem zbudowanym w oparciu o technologię HTML5.

Rozpoczynamy globalną ekspansję, pozyskując partnerów w Polsce, Turcji i Austrii.

Wprowadzamy natywną aplikację na iPhone'a, Androida i Windows Phone.

Nilex Enterprise otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL V3

Nilex został nazwany przez Dagens Industri jako firma Gasell (szwedzki odpowiednik Gazele Biznesu).

Nilex podpisał umowę o współpracy z partnerem na rynku duńskim.

NilexPlus otrzymuje certyfikat PinkVerify ITIL.

Nilex wprowadza mobilne rozwiązanie do obsługi zgłoszeń.

Nilex podpisał umowę o współpracy z partnerem na rynku niemieckim.

Nilex uruchamia zintegrowany system Helpdesk i informacji o zasobach z wizją dostarczania rozwiązań, które pomagają organizacjom śledzić postęp prac w zgłoszeniach.

Nilex wprowadza system ewidencji zgłoszeń i rozwiązanie mobilne do rejestracji i zasobów.

Nilex zmienia właściciela.

Powstaje Nilex! Wprowadzamy na rynek szwedzki i norweski rozwiązanie do etykietowania produktów.
