Potęga portalu SO
Dzięki najnowszym technologiom internetowym, które zostały użyte do budowy portalu SO w platformie Nilex, użytkownicy otrzymują wiele niezbędnych funkcji, dzięki którym można zalogować się do systemu, przeglądać dotychczasowe zgłoszenia, odczytać korespondencję dla każdego z nich, utworzyć nowe zgłoszenia oraz przeczytać ciekawe artykuły publikowane przez administratorów lub społeczność użytkowników.
Dodatkowo, każdy użytkownik może spersonalizować swój portal według indywidualnych potrzeb.
Integracja z systemem zgłoszeń
Portal SO dostępny w platformie Nilex pozwala na śledzenie w czasie rzeczywistym postępów prac w ramach zgłoszonych przez użytkownika spraw. Dzięki dostępowi do zgłoszenia użytkownikowi uczestniczyć w pracach na nim, dostarczając osobom z działu wsparcia nowych informacji przyczyniając się tym samym do przyspieszenia prac. Warto wspomnieć, że wszystkie zapisy są w systemie zapisywane, co może przekładać się na dokładniejsze opisy w artykułach publikowanych w bazie wiedzy.
Katalog usług oraz sklep internetowy
Portal SO pozwala na zapoznanie się z katalogiem usług, które są dostarczane przez dostawcę. Dzięki możliwości przeszukiwania katalogu usług użytkownik może znaleźć najlepszy produkt, a dzięki możliwości zapoznania się ze szczegółowym jego opisem, złożyć zamówienie, które po przejściu przez ścieżkę zatwierdzeń trafia do realizacji.
Baza wiedzy w portalu SO
Czy chciałbyś, aby system podpowiadał rozwiązanie zanim zgłosisz sprawę do działu wsparcia? Mógłbyś zaoszczędzić czas i energię. Tak, to jest możliwe w portalu SO. Dzięki dostępowi do artykułów zapisywanych i przechowywanych w bazie wiedzy, użytkownik ma możliwość przeglądania ich i zapoznanie się z przykładowymi sposobami rozwiązania problemów zanim zgłoszenie zostanie przekazane do helpdesku.