Portal samoobsługowy
Zwiększ swoją produktywność, naucz się nowych rzeczy, zredukuj koszty I miej bezpośredni dostęp do informacji dzięki Portalowi Samoobsługi.
Aplikacja mobilna
Jesteś mobilny? Nie szkodzi. Możesz odpowiadać na zgłoszenia i sprawdzać swoje zasoby gdziekolwiek jesteś.
Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzaj zgłoszeniami pochodzącymi z różnych kanałów komunikacyjnych, takich jak portal samoobsługowy, email, telefon, czat lub media społecznościowe.
Podstawowy katalog usług
Niech zwinny i nowoczesny system do obsługi zgłoszenień zadba o twoje codzinne środowisko pracy.
CMDB
Zapanuj nad swoją infrastrukturą IT. Wprowadź swoje wszystkie zasoby IT i zarządzaj nimi z jednego miejsca.
Zarządzanie kontraktami
Zbierz wszystkie kontrakty w jednym miejscu i monitoruj ich wykonanie a system sam podpowie kiedy i co wymaga odświeżenia.
Baza wiedzy
Rozwiązuj zgłoszenia szybciej. Dziel się informacjami na temat sposobów rozwiązywania problemów I dziel się wiedzą poprzez nowoczesną bazę wiedzy.
Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj zgłoszeniami jak małymi projektami. Zaplanuj kroki i szacuj czas pracy potrzebny na ich wykonanie.
Zarządzanie zamówieniami
Dziennik pracy
Śledź postęp prac, monitoruj czas pracy i przewiduj szacowany czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszenia.
Poziom świadczenie usług
Zobligowałeś się do utrzymania umówionej jakości usług? Chcesz to monitorować, negocjować na podstawie danych historycznych? Zaufaj NSP SLA.
Raporty
Zbierz wszystkie dane, przeanalizuj i zaproponuj zmiany, które przyniosą wartość dodaną dla biznesu. Oceń efektywność działu wsparcia.
Lokalizacje i kilku wsparcie języków
Działasz w środowisku globalnym? Chcesz mieć helpdesk, który dostosuje się do potrzeb Twoich użytkowników? Dzięki NSP i możliwościom tłumaczenia na dowolny język jest to możliwe.
Branding czyli Twój CI w NSP
Zaprojektuj swój NSP. Dostosuj helpdesk do kolorystyki i CI Twojej firmy. Umieść logo, zmień czcionkę. Z name to proste.
Stałe zlecenia
Wykonujesz stałe zlecenia według pewnych harmonogramów? Nie chcesz o nich zapomnieć? Z NSP nie zapomnisz o żadnym, nawet najmniejszym zadaniu.
Integracja
Chcesz się zintegrować z systemami telefonii, aplikacjami Microsoft lub innymi aplikacjami. Wybierz NSP!
Telefonia w twoim komputerze
Chcesz odbierać informacje na temat zgłoszeń poprzez telefon? W NSP to możliwe, tak samo jak przeglądanie historii kontaktów w zadanej sprawie.
Active directory
Łatwe zarządzanie kontami użytkowników dzięki integracji z Microsoft Actice Directory. Dodaj, zmień lub usuń użytkownika w mgnieniu oka.