Przejdź do treści
More
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Polski
    • English
    • Svenska
    • Deutsch
    • Norwegian
    • Dansk
  • Zamów Demo
  • Mój NE
  • Mój Cloud NSP
Nilex AB Nilex AB
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci
Zamów Demo
Zamów Demo
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
  • Produkty
    • Nilex Underhåll®
    • NileXpress®
    • NileXpress Plus®
    • Nilex Social Media®
    • Nilex PRO®
    • Nilex Enterprise®
  • Funkcjonlaność
    • Portal samoobsługowy
    • Aplikacja mobilna
    • Zarządzanie zgłoszeniami
    • Social Media
    • Podstawowy katalog usług
    • CMDB
    • Zarządzanie kontraktami
    • Baza wiedzy
    • Zarządzanie zadaniami
    • Zarządzanie zamówieniami
    • Dziennik pracy
    • Zarządzanie finansami
    • Poziom świadczenie usług
    • Raporty
    • Lokalizacje i kilku wsparcie języków
    • Branding czyli Twój CI w NSP
    • Stałe zlecenia
    • Integracja
    • Telefonia w twoim komputerze
    • Active directory
    • Zarządzanie kalendarzami i zasobami
  • Kup teraz
  • Training
  • Rozwiązania
    • ITSM
    • Działy usług wspólnych
    • Wsparcie Klienta
    • Monitorowanie mediów społecznościowych
    • Rozwiązania Facility Management
    • Zarządzanie usługami w terenie
  • Usługi
  • Klienci

Funkcjonlaność

Zapoznaj się z listą naszych najważniejszych opcji i funkcjonalności. Więcej informacji znajdziesz klikając.

Portal samoobsługowy

Zwiększ swoją produktywność, naucz się nowych rzeczy, zredukuj koszty I miej bezpośredni dostęp do informacji dzięki Portalowi Samoobsługi.
Czytaj więcej

Aplikacja mobilna

Jesteś mobilny? Nie szkodzi. Możesz odpowiadać na zgłoszenia i sprawdzać swoje zasoby gdziekolwiek jesteś.
Czytaj więcej

Zarządzanie zgłoszeniami

Zarządzaj zgłoszeniami pochodzącymi z różnych kanałów komunikacyjnych, takich jak portal samoobsługowy, email, telefon, czat lub media społecznościowe.
Czytaj więcej

Social Media

Social Media – bądź tam gdzie są Twoi uzytkownicy i Klienci. Zwiększ user expernience i zbieraj dane z różnych aplikacji społecznościowych.
Czytaj więcej

Podstawowy katalog usług

Niech zwinny i nowoczesny system do obsługi zgłoszenień zadba o twoje codzinne środowisko pracy.
Czytaj więcej

CMDB

Zapanuj nad swoją infrastrukturą IT. Wprowadź swoje wszystkie zasoby IT i zarządzaj nimi z jednego miejsca.
Czytaj więcej

Zarządzanie kontraktami

Zbierz wszystkie kontrakty w jednym miejscu i monitoruj ich wykonanie a system sam podpowie kiedy i co wymaga odświeżenia.
Czytaj więcej

Zarządzanie zadaniami

Zarządzaj zgłoszeniami jak małymi projektami. Zaplanuj kroki i szacuj czas pracy potrzebny na ich wykonanie.
Czytaj więcej

Baza wiedzy

Rozwiązuj zgłoszenia szybciej. Dziel się informacjami na temat sposobów rozwiązywania problemów I dziel się wiedzą poprzez nowoczesną bazę wiedzy.
Czytaj więcej

Zarządzanie zamówieniami

Czytaj więcej

Dziennik pracy

Śledź postęp prac, monitoruj czas pracy i przewiduj szacowany czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszenia.
Czytaj więcej

Zarządzanie finansami

Funkcjonalność dostępna wkrótce.

Czytaj więcej

Poziom świadczenie usług

Zobligowałeś się do utrzymania umówionej jakości usług? Chcesz to monitorować, negocjować na podstawie danych historycznych? Zaufaj NSP SLA.
Czytaj więcej

Raporty

Zbierz wszystkie dane, przeanalizuj i zaproponuj zmiany, które przyniosą wartość dodaną dla biznesu. Oceń efektywność działu wsparcia.
Czytaj więcej

Lokalizacje i kilku wsparcie języków

Działasz w środowisku globalnym? Chcesz mieć helpdesk, który dostosuje się do potrzeb Twoich użytkowników? Dzięki NSP i możliwościom tłumaczenia na dowolny język jest to możliwe.
Czytaj więcej

Branding czyli Twój CI w NSP

Zaprojektuj swój NSP. Dostosuj helpdesk do kolorystyki i CI Twojej firmy. Umieść logo, zmień czcionkę. Z name to proste.
Czytaj więcej

Stałe zlecenia

Wykonujesz stałe zlecenia według pewnych harmonogramów? Nie chcesz o nich zapomnieć? Z NSP nie zapomnisz o żadnym, nawet najmniejszym zadaniu.
Czytaj więcej

Integracja

Chcesz się zintegrować z systemami telefonii, aplikacjami Microsoft lub innymi aplikacjami. Wybierz NSP!
Czytaj więcej

Telefonia w twoim komputerze

Chcesz odbierać informacje na temat zgłoszeń poprzez telefon? W NSP to możliwe, tak samo jak przeglądanie historii kontaktów w zadanej sprawie.
Czytaj więcej

Active directory

Łatwe zarządzanie kontami użytkowników dzięki integracji z Microsoft Actice Directory. Dodaj, zmień lub usuń użytkownika w mgnieniu oka.
Czytaj więcej

Zarządzanie kalendarzami i zasobami

Czytaj więcej

Portal samoobsługowy

Zwiększ swoją produktywność, naucz się nowych rzeczy, zredukuj koszty I miej bezpośredni dostęp do informacji dzięki Portalowi Samoobsługi.

Aplikacja mobilna

Jesteś mobilny? Nie szkodzi. Możesz odpowiadać na zgłoszenia i sprawdzać swoje zasoby gdziekolwiek jesteś.

Zarządzanie zgłoszeniami

Zarządzaj zgłoszeniami pochodzącymi z różnych kanałów komunikacyjnych, takich jak portal samoobsługowy, email, telefon, czat lub media społecznościowe.

Social Media

Social Media – bądź tam gdzie są Twoi uzytkownicy i Klienci. Zwiększ user expernience i zbieraj dane z różnych aplikacji społecznościowych.

Podstawowy katalog usług

Niech zwinny i nowoczesny system do obsługi zgłoszenień zadba o twoje codzinne środowisko pracy.

CMDB

Zapanuj nad swoją infrastrukturą IT. Wprowadź swoje wszystkie zasoby IT i zarządzaj nimi z jednego miejsca.

Zarządzanie kontraktami

Zbierz wszystkie kontrakty w jednym miejscu i monitoruj ich wykonanie a system sam podpowie kiedy i co wymaga odświeżenia.

Zarządzanie zadaniami

Zarządzaj zgłoszeniami jak małymi projektami. Zaplanuj kroki i szacuj czas pracy potrzebny na ich wykonanie.

Baza wiedzy

Rozwiązuj zgłoszenia szybciej. Dziel się informacjami na temat sposobów rozwiązywania problemów I dziel się wiedzą poprzez nowoczesną bazę wiedzy.

Zarządzanie zamówieniami

Dziennik pracy

Śledź postęp prac, monitoruj czas pracy i przewiduj szacowany czas potrzebny na rozwiązanie zgłoszenia.

Zarządzanie finansami

Funkcjonalność dostępna wkrótce.

Poziom świadczenie usług

Zobligowałeś się do utrzymania umówionej jakości usług? Chcesz to monitorować, negocjować na podstawie danych historycznych? Zaufaj NSP SLA.

Raporty

Zbierz wszystkie dane, przeanalizuj i zaproponuj zmiany, które przyniosą wartość dodaną dla biznesu. Oceń efektywność działu wsparcia.

Lokalizacje i kilku wsparcie języków

Działasz w środowisku globalnym? Chcesz mieć helpdesk, który dostosuje się do potrzeb Twoich użytkowników? Dzięki NSP i możliwościom tłumaczenia na dowolny język jest to możliwe.

Branding czyli Twój CI w NSP

Zaprojektuj swój NSP. Dostosuj helpdesk do kolorystyki i CI Twojej firmy. Umieść logo, zmień czcionkę. Z name to proste.

Stałe zlecenia

Wykonujesz stałe zlecenia według pewnych harmonogramów? Nie chcesz o nich zapomnieć? Z NSP nie zapomnisz o żadnym, nawet najmniejszym zadaniu.

Integracja

Chcesz się zintegrować z systemami telefonii, aplikacjami Microsoft lub innymi aplikacjami. Wybierz NSP!

Telefonia w twoim komputerze

Chcesz odbierać informacje na temat zgłoszeń poprzez telefon? W NSP to możliwe, tak samo jak przeglądanie historii kontaktów w zadanej sprawie.

Active directory

Łatwe zarządzanie kontami użytkowników dzięki integracji z Microsoft Actice Directory. Dodaj, zmień lub usuń użytkownika w mgnieniu oka.

Zarządzanie kalendarzami i zasobami

Zamów Demo

Nasi konsultanci pomogą Państwu znaleźć najlepsze rozwiązanie. Zamów demonstrację i dowiedz się, co Pasuje do Twoich wymagań.
Zamów Demo
Nilex ärendehanteringssystem
  • Skontaktuj się
  • Partnerzy
  • Materiały
  • Nowości i wydarzenia
  • Blog
  • Wsparcie
  • Mój NSP
  • Warunki użytkowania
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Mapa strony
  • Ikony
Prawa autorskie 1996-2017 Nilex i Helsingborg AB.