Dlaczego Nilex
Od ponad 15 lat firma Nilex AB urzeczywistnia potrzeby swoich klientów - posiadanie funkcjonalnego, prostego w użyciu oraz elastycznego narzędzia do zarządzania usługami IT, oraz zarządzania zasobami. Słuszność działania potwierdza bogata lista zadowolonych klientów oraz statystyki. Firma Nilex dostarczyła swoje rozwiązania dla ponad 1000 instytucji, głównie na rynku skandynawskim, ale również w Niemczech.
Doświadczenia zebrane z kilkunastu lat działalności pozwoliło firmie wypracować elastyczne, bogate w opcje, ale przede wszystkim przyjazne dla użytkownika oprogramowanie. Jesteśmy dumni z naszych produktów, których wyjątkowość opisujemy w dwóch wymiarach, jakościowym oraz ilościowym.
Nasze rozwiązania i produkty cechują:
· skandynawska jakość,
· rzetelność i uczciwość w działaniu,
· zgodność ze standardami potwierdzona przez niezależne instytucje,
· wsparcie procesowe świadczone przez certyfikowanych ekspertów,
· krótkie terminy wdrożenia,
· atrakcyjna cena,
· bogata linia produktowa,
· prosta konfiguracja.
Dzięki naszym rozwiązaniom nasi Klienci obserwują lepsze i efektywniejsze wsparcie grupy helpdesk czy servicedesk oraz innych grup wsparcia: sprzedażowych, produktowych czy odpowiedzialnych za zarządzenie aktywami.
Ponadto byliśmy pierwszą skandynawską firmą z branży wspierającą rozwiązania w Chmurze i użytkowników mobilnych.
Firma Nilex stawia na nowoczesność oraz potrzeby klienta. Dzięki temu firma kontynuuje linię wzrostu zainteresowania swoimi produktami. Z sukcesami firma realizuje plan ekspansji na nowe rynki, co pozwala nie tylko na nabycie nowych doświadczeń, ale przede wszystkim na czerpanie informacji o potrzebach klientów, które to bezpośrednio przyczyniają się do powstania nowych opcji i funkcjonalności w aplikacjach.
Od końca 2011 roku firma Nilex działa na rynku polskim we współpracy z firmą Cherry Consulting.
Dziękujemy za Państwa dotychczasowe zainteresowanie.
Nilex AB & Chery Consulting