Obszary zastosowań Nilex
Helpdesk to funkcja, która jest tak samo ważna jak czynności sprzedażowe czy marketingowe. Servicedesk bez właściwego oprogramowania nie może być na tyle efektywne jak byśmy się tego spodziewali. Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zrealizuje w 100% Twoich wymagań. Zainwestuj w Nilex.
Wsparcie klienta wymaga odpowiednio skrojonego i dobrego procesu; Wymaga również niezawodnego oprogramowania typu helpdesk
Ma to zasadnicze znaczenie, gdyż servicedesk, czy mówiąc innymi grupa wsparcia, jest często jedynym posprzedażowym punktem kontaktu z klientem. To z kolei przekłada się na proces budowania trwałych relacji z klientem oraz budowania wizerunku firmy.
Narzędzia Nilex Helpdesk, przygotowane są dla każdego typu przedsiębiorstwa, bez względu na ich wielkość, i zapewniają proste, niezawodne wsparcie klienta. Z sukcesami wdrażaliśmy nasze oprogramowanie:
· w działach IT,
· w działach call center,
· oraz organizacjach wsparcia sprzedażowego.
Dzięki rozwiązaniom Nilex Helpdesk możemy być pewni, że:
· zgłoszenia klienta nie umkną gdzieś w gąszczu rzeczy pilnych i mniej pilnych,
· wszystkie zgłoszenia klienta zostaną zauważone i obsłużone,
· dział wsparcia osiąga rezultaty najlepsze z możliwych,
· zgłoszenia są przypisywane do odpowiednich grup i osób,
· zredukujemy koszty związane z obsługą zgłoszeń,
· działamy w oparciu o standardy,
· efekty wsparcia klienta są zgodne z naszymi oczekiwaniami.
W rezultacie pracownicy działu helpdesk mogą efektywnie działać na rzecz klientów. Budując nasze rozwiązania kierowaliśmy się najlepszymi praktykami, takimi jak ITIL dla działów IT.